2014. március 19., szerda

2. rész

Sziasztok!
Most azt is megtudhatjátok mi jár Niall fejében:D
Remélem tetszeni fog nektek:))
Amúgy a részek hétfőnként fognak érkezni,tehát legközelebb Harry szemszöge lesz Lora írása által jövőhét hétfőn:)
Egyébként a történet erre az idézetre épül:

       "Egy láthatatlan fonal köti össze azokat, akik arra rendeltettek, hogy találkozzanak helytől, időtől és körülményektől függetlenül. A fonal megnyúlhat vagy összegubancolódhat, de soha nem szakadhat el"

Jó Olvasást!!:)
      xx Stella



Niall

Hihetetlen,hogy elérkezett végre ez a nap is.Annyira vártam már a meleget, a nyarat, de legfőképp azt, hogy érezhessem a szabadságot, ami evvel jár.
És hogyan lehetne jobban eltölteni egy nyarat,mintsem ha az ember két hétre leugrik a legjobb haverjával és annak barátaival egy klassz kis nyaralóba a tó mellett!?
Mindig is imádtam az ilyen programokat,mert jó a társaság,egész nap röhögsz,meg kajálsz.
Remélem Chad teli tömte a hűtőt...Ja igen,Chad egy nagyon jó haverom.Ő hívott meg erre a nyári kiruccanásra is.
Fogalmam sem volt hányan leszünk vagy,hogy Chad még kiket hívott meg,de nem izgattam magam miatta.A 'barátom barátja az én barátom is' elvet vallom.
A konfliktusok miatt sem aggódtam,hiszen elég barátságosnak tekintem magam.
Meg amúgy is,Ír vagyok,nem?A szerencsém a származásommal jár.

A nyaraló nagyon szép helyen volt.Én az elsők között érkeztem,így volt időm megcsodálni a helyet.Pont nekem való.Egy kis,eldugott ház,nagyon szép és megnyugtató környezetben.Alig vártam,hogy kiüljek a ház elé gitározni,egy szendvics és a Nap társaságában.Meg persze ez a 'hülyülés a haverokkal' is hiányzott már.
Olyan nyugodt volt,bár a fiúk bent már hangoskodnak,ezért úgy döntöttem én is bemegyek.

A srácok mind, egytől egyig nagyon rendesek voltak.
Persze mind más személyiség,de mindenkivel meg lehet találni a közös hangot.

-Ki éhes még rajtam kívül?- kérdeztem kíváncsian, amikor azt hittem mindenki megérkezett,de Chad tájékoztatott,hogy egy régi barátja még nem futott be.

Én csak ledobtam a táskám a szobámba, ahol úgy tűnt sajnos egyedül leszek, aminek nem igazán örültem, hiszen félek este a viharban.

Mikor lementem a földszintre, szereztem magamnak szendvicset,majd hallottam,hogy csöngetnek.
Biztos az a nagyon régi haver.Kíváncsi voltam rá.

Úgy gondoltam én leszek az,aki beengedi a fiút,így odaugrándoztam az ajtóhoz -ugrándoztam mivel már nagyon izgatott voltam a nyaralás miatt- és egy egyszerű mozdulattal kinyitottam.
Azt mondják az első benyomás nagyon fontos,bár nekem ez kiesett, hiszen csak arra emlékszem,hogy Harrynek,néhányan pedig Hazznak hívják és,hogy olyan gyönyörű.
Hogy mi?Igen,gyönyörű!Soha egy lányt sem láttam még, akinek ilyen varázslatos,természetes kisugárzása lett volna, erre jött ez a fiú a smaragdos szemeivel,a barna göndör fürtjeivel és,ha már a babás tulajdonságoknál tartunk muszáj megemlíteni a cuki gödröcskéit is...Nem tudom mi volt velem,de ez a Harry annyira elgondolkoztatott.

Mint kiderült, pont vele kerültem egy szobába.Úgy voltam vele, legalább nem fogok félni este és lesz valaki velem.Nem szeretek egyedül lenni, túlságosan is társaság igényes vagyok és Harry tényleg nagyon jó fej.Talán ő volt a legszimpatikusabb a fiúk közül.
Azt hiszem van egy szó,ami tökéletesen ráillik: aranyos.Már az első nap megnevettetett...sokszor.
Megkérdezte milyen érzés írnek lenni,amin még úgy igazából soha nem gondolkodtam.De gondolom olyan,mint angolnak.Úgy értem mindenki szereti a hazáját és büszke rá,de talán mi Írek erre jobban figyelünk,mint mások.
Viszont mikor Harry bejelentette,hogy nem volt még barátnője leesett az állam és hirtelen még a gyomrom korgásáról is megfeledkeztem...Mi az,hogy nem volt?Evvel nem azt akarom mondani,hogy Harry jó pasi...vagyis dehogynem.Még egy fiú is észreveszi,ha a másik jól néz ki.Nem értem,hogy-hogy nem volt/van senkije?
Ismerem már a lányokat.A szerényebbek félénk pillantásokkal jelzik,hogy bejössz nekik,a merészebbek pedig odamennek hozzád és valami hülye szöveggel várják,hogy beleess a smink takarta arcukba.
Gondolom, Harryt is körül vették az ilyen, -és ehhez hasonló lányok,de akkor miért volt az, hogy egyik sem tetszett neki?
Vannak olyan srácok,akik nem szeretik lekötni magukat,de ezek 90%-a is csak azért lett olyan életfelfogású, mert csalódtak a barátnőjükben és evvel nem magamra célzok.Nekem fogalmam sincs miért nem tetszik senki.Pedig jó lenne néha hozzábújni valakihez és nézni kint a tó mellett a Naplementét...

Lehet,hogy Harry valójában csak nem akart dicsekedni és ezért nem mondott barátnő-számot!?
Vagy csak azt hitte nem hinnénk el!?De miért is izgatott ez engem ennyire?
Nem szeretném játszani a filozófust és amúgy sem az én dolgom,tehát nem is agyalok rajta.
Harry így csak még tisztábbnak tűnt a szememben.Hogy lehet valaki ennyire angyalian ártatlan!?

Egyébként az első nap klasszul telt.Kaptam elég kaját és még egy remek szobatársat is,aki olyan számomra,mint egy nyitott könyv,aminek a szövegét nem az én nyelvemen írták -pedig még Spanyolul is tudok-és úgy érzem minél többet leszek vele annál inkább rájövök ennek a titkos kódnak a nyitjára.

Az este a vacsi után egyedül a fürdés okozott némi problémát...legalábbis az alsóbb szinteken lakó barátainknak a sorrend miatt.Mi Harryvel a szobafelosztásnak hála hamar végeztünk.

Fürdés után lementünk kicsit hülyülni a többiekhez,de amikor már elég késő volt mindenki elkezdett ásítozni és sokan visszavonultak a szobájukba,köztük Harry is.

Egy idő után én,Chad és David is elfáradtunk,ezért mi is visszamentünk a szobánkba.
Én egy dugi csokival a kezemben,de a fiú akivel megakartam osztani már aludt.Pedig furcsa és kivételes eset ,hogy én valakinek kaját adjak a sajátomból,de azért vacsoránál mégis megtettem.Mi van veled Niall?

Kár, hogy Harry elaludt, pedig még dumcsizhattunk volna ketten.Biztos kifárasztotta az ide való utazás.
A Hold az arcára világított,így megláttam milyen sima bőre van és,hogy milyen békés az arca alvás közben a takarója pedig le volt esve a földre.
Nem tudtam,hogy ő dobta-e le,mert melege volt vagy csak leforgolódta magáról,mint ahogy én is szoktam,de mindenesetre betakargattam,mintha csak a szerető édesanyja lennék és közben valami furcsát éreztem a gyomromban...Talán ezt mondják pillangóknak?
Dehogy!Inkább én is elmentem aludni,biztos elcsaptam a hasam,így a csokit is eltettem másnapra.

Bebújtam a takaró alá és lehunytam a szemem.Szerencsére elég hamar elnyomott az álom,vihar nem volt és még csak Harry sem horkolt.

***

Valami nagyon jó illatra ébredtem,így kíváncsian forgattam meg fejem.
Hol is vagyok?...Ja igen,nyaraló.
De mi ez a finom illat?- gondoltam, mire megkordult a gyomrom.

-Jó reggelt!-hallottam meg egy kipihent hangot.-szobatársam felé fordítottam fejem,aki az ágyam mellett állt valami tálca szerűséget tartva kezében.

-Neked is.-motyogtam álmosan átfordulva a másik oldalamra.

-Chad mondta,hogy rossz lesz a napod,ha nem ízlik a reggeli és ma én csináltam,tehát ha életképes leszel vár rád egy kis angliai rántotta.-mondta,mire felkaptam a fejem és gyanakodva néztem a tálcára,amit letett elém.

-Köszönöm.-dörzsöltem meg szemem és ásítottam egy nagyot,majd félve nyúltam a villához.-Ez...rendes tőlled.-mosolyodtam el a kaját nézve,ami egyébként jól nézett ki.

-Mi a baj?Nem vagy éhes?-kérdezte aggódva,mire kuncogva megráztam a fejem.

Mókásnak tartottam,hogy erre egyből visszatértek gödröcskéi.Mintha az én hangulatom jelképeznék...Na jó Niall,nem kéne ilyeneken gondolkodnod!

-Ne haragudj Harry,tudom,hogy nincs benne méreg,de eddig a fiú barátaim által készített ételek közül az volt a legjobb,amit a kutyám megevett,ugyanis a többit szerintem veszélyes hulladékként szállították el.-mosolyogtam,mire Harry elkezdett nevetni.

A nevetése olyan volt,mint egy tizenéves kisfiúnak.Aranyos,de ugyanakkor zavart,hogy ennyire figyeltem a mozdulatait és reakcióit...de miért is volt ez!?

-Nyugodtan kóstold meg!Eddig még mindenkinek ízlett a főztöm.-mosolygott biztatóan,mire felszúrtam a villámra egy kisebb darabot.

-Anyám,Harry ez eszméletlen!-ámuldoztam már az első falatnál,majd elkezdtem tömni magamba a kaját.

-Örülök,hogy ízlik.-mosolygott.-Ha kész vagy gyere le.-mondta,majd kiment azt ajtón.

Én gyorsan felfaltam a Harry-féle reggelit,majd elkezdtem készülődni.Egy farmer térdgatyát vettem fel,egy kék pólóval és egy piros baseball sapkával,amit fordítva vettem fel,hogy lelapítsam hajam,amit sikerült egy picit elaludnom.

Mikor kész voltam mindennel lementem a többiekhez.
Éppen ők is Harry főztjét ették és ott dicsérgették a piruló fiút,aki csak legyintett minden kedves szóra.
Úgy gondoltam repetázok,így hát ettem még egy tányérral és megkértem Harryt legyen ő a szakácsom,de ezen csak nevetett,pedig én halál komolyan gondoltam.A kaja sosem vicc!

A többiek nekiálltak beszélgetni ki a kanapén,-ki pedig a földön ülve.
Jó sok idő után Chrissel kimentem az udvarra,de előtte még felszaladtam a gitáromért és a tegnap esti csokiért.
Nagyon tetszett ez a hely,minden annyira tökéletes volt.

2 megjegyzés:

  1. Imádtam,annyira aranyos rész volt:) Niall nagyon cuki,és persze jó volt megtudni,hogy miket gondol:D Harry pedig olyan édes volt,mint mindig;) Nagyon nagyon tetszett,kérlek siessetek a kövivel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Boldog vagyok,hogy tetszett és köszönöm,hogy írtál*-*
      A következô részre sem kell már sokat várni :)

      Törlés