2014. május 26., hétfő

9. rész

Sziasztok!
Itt van Harry, ahogy bemutatja nekünk a következőeket :) Remélem, tetszeni, fog, jó olvasást ehhez!
  xoxo Lora  
Harry:
Egy apró mosollyal simogattam Niall haját és arcát, miközben ő lassan, de biztosan elszundított.
- Nagyon aranyosak vagytok – nézett rám Chris elgondolkozva, de mosolygott.
- Hát, köszi – nevettem halkan, hogy ne keltsem fel a szöszit.
- Örülök, hogy ez így van, mert enyémek lehetnek a csajok a tó másik oldaláról – vigyorgott Leo, mire csak megforgattam a szemem.
- Csak nyugodtan – kacsintottam.
- Biztos vagy ebben? – nézett fel David a telefonjából. – Ebben az egészben.
- Én teljesen – bólintottam határozottan. A többiek bólintottak, én pedig megkíséreltem a karjaimba venni Niall alvó testét. Szerencsére könnyű volt annak ellenére, hogy mennyit eszik, így a fiúktól elbúcsúzva bementem, s a lépcsőn felmenve a szobánkba léptem. Letettem óvatosan az ágyára, betakargattam, s azon kezdtem el agyalni, hogy vajon odafekhetnék-e mellé, vagy inkább a saját ágyamat használjam. Végül inkább elmentem zuhanyozni, visszatérve pedig mégis inkább Niall ágyát választottam. Gondoltam, hogy az éjszakám sokkal jobb lesz, ha mellette lehetek. Kicsit arrébb toltam, s mellé feküdtem. Magunkra terítettem a takarót, s átöleltem Niall, aki ösztönösen hozzám bújt. Ezen jót mosolyogtam, s igyekeztem én is elaludni. Egész könnyen ment.
Reggel simogatásra keltem, valaki kitartóan simogatta az arcomat, persze csak lágyan, nehogy felébresszen. Ez a valaki bizony Niall volt.
- Hm – fordultam a másik oldalamra, tervezve, hogy továbbalszok.
- Héé, Haz, kelj fel – mászott félig rám, hogy ébresztgessen.
- Aludni akarok – fúrtam a fejem a párnámba, próbálva kizárni Niall jelenlétét, ami bizony nem ment olyan könnyen. Olyan közel volt!
- Harry… meg szeretnélek csókolni – simította a kezét a vállamra, érintése forró nyomot hagyott rajtam.
- Ezt csak azért mondod, hogy felkeljek – morogtam, csak hogy ne remegjek meg miatta.
- Nem, nem igazán – hallottam a hangján, hogy mosolyog, kezét pedig végigvezette az oldalamon, hogy a csípőmnél megállva cirógassa azt. Felmordultam az érintésére, de nem húzódtam el.
- Ennyire utálsz, hogy kínzol? – ültem fel végül szomorúan, mire szeretetteljesen és édesen elmosolyodott.
- Dehogy utállak, te buta – simított végig az arcomon, s végre odahajolva hozzám hosszan megcsókolt.
- Sose akarom, hogy ennek az egésznek vége legyen – suttogtam, mikor elvált tőlem, de a szemem még nem nyitottam ki. Csak élveztem a közelségét, hogy végre érinthetem, hogy végre csókolhatom, ott lehetek mellette.

- Nem lesz – mosolygott biztatóan, mikor kinyitottam a szemem. Kék szemei csillogtak, mint mindig, imádtam, ahogy a szerelem megcsillant bennük.
- Le kéne menni. Éhes vagyok – mosolygott zavartan, mire elnevetve magam felálltam, hogy valami ruhát felvegyek. Nem zavartattam magam, lekaptam a felsőm, így a tetoválásokkal díszített felsőtestemet nem védte semmi, én pedig a szekrényhez mentem, és találomra kikaptam onnan valami lazát, amibe remélhetőleg nem, fogok megsülni. Egy hirtelen mozdulattal Niall felé fordultam, aki elnyílt ajkakkal, vörös arccal figyelt.
- Tetszett, amit láttál? – vigyorogtam rá szélesen, mire inkább nagyot nyelve lehajtotta a fejét. Erre hangosan felnevettem, és felvettem valami kényelmes rövidgatyát.
- Na, nem kell szégyenlősnek lenni – húztam fel nevetve, s átkaroltam a derekánál, hatalmas kaján mosollyal az arcomon.
- Hagyj békén – nézett félre frusztrálva, amin nagyot nevettem. A kezét fogva húztam le a földszintre, ahol csupán David mobilozott, és Tim feküdt az egyik kanapén pizsamában. Vigyorogva mentem a konyhába, hogy valami ehetőt dobjak össze, Niall pedig a segítségemre volt.
- Palacsinta lesz – jelentettem ki, s már kerestem is a hozzávalókat.
- Palacsinta! – csillant fel a szeme, s felült a pultra, hogy figyelemmel kövesse, ahogy a reggelit készítem. Igen, nagyon sokat segített.
A többiek is kezdtek felkelni, én pedig megértem Niallt, hogy terítsen meg, mert mindjárt készen vagyok. Bólogatva látott neki, miközben teljesen lényegtelen dolgokról beszélgettünk. Kivittem a palacsintát az asztalra, ahova már kezdek a srácok leülni, és kerestem mindenfélét, amit töltelékként használhatunk. Nutella, fahéj, túró, lekvár… mindent, amit el lehet képzelni.
- Basszus, ez mennyei! – kiáltott fel Leo, már vagy a 8. palacsintát fogyasztva.
- Nem tettem még le arról, hogy meggyőzzelek, hogy légy a szakácsom – nézett a szöszi szerelmem rám jelentőségesen, mire felkuncogtam, s csináltam még magamnak palacsintát.
- Mi lesz ma a program? – kérdezte Chris a házigazdára nézve.
- Esetleg elmehetünk várost nézni, vagy itthon is maradhatunk – vont vállat, miközben azzal szenvedett, hogy a lekvár ki akart jönni a kajájából.
- És mi lenne, ha az, aki várost akar nézni, elmegy veled, aki meg maradni akar, itthon pihen? – vetette fel Tim.

- Aha, és mikorra hazaérünk, csak romokat találunk a ház helyén – vigyorgott.
- Felemelő érzés a tudat, hogy ennyire megbízol bennünk – forgattam meg a szemem beleszólva a beszélgetésbe.
- Harry, te sem gondolhatod komolyan. Leo az első pillanatban hozná a fegyvereket, amivel mindent szétverne – mondta felhozva az első számú érvét.
- Leo várost akar nézni! – emelte fel a hangját az említett, és megsértődve felállt az asztaltól, és elsétált. Chad csak megcsóválta a szemét, s ránk nézett.
- Ki mit szeretne? – kérdezte felvont szemöldökkel.
- Én maradnék – emeltem fel a kezem.
- Szintén – mondta Tim.
- Én megyek – mondta Chris határozottan, David pedig egy bólintással jelezte, hogy ő is.
- Szerintem… é n is inkább megnézném a várost – gondolkozott el Niall, mire mosolyogva odabólintottam neki. Chad elraktározta az infókat, s elküldött mindenkit, hogy azok, akik mennek, 10 perc múlva az ajtóban álljanak. Én felmentem, Niall pedig jött utánam.
- Nem baj? – kérdezte nagy szemekkel.
- Dehogy – mosolyogtam rá. – Érezd jól magad! – simítottam végig az oldalán, s egy lágy csókot nyomtam az ajkára.
- Ne csináld ezt, mert a végén itt maradok! – nevetett fel, mire én is elmosolyodtam.
Mosolyogva figyeltem, ahogy felkap egy kényelmesebb nadrágot, s egy utolós csókkal elbúcsúzik. Nekem semmi kedvem nem volt menni, szívesebben döglődök az ágyban egész nap. És ez is volt a tervem!


2 megjegyzés:

  1. Ez a rész is hihetetlenül jó volt,nagyon nagyon tetszett:) Harry és Niall párosát annyira szeretem,szerintem olyan édesek együtt:D A többi fiú megjegyzésén is jót szórakoztam;) Már annyira izgatott vagyok a folytatás miatt,kérlek siessetek a következővel!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett :) Én is nagyon szeretem a párosukat, tényleg aranyosak. Hétfőn jön a következő ;)

      Törlés